Olen siis UnicornZero, tuttu tyyppi Höyhenen Kevyt -foorumilta. Syömishäröilyä on ollut seitsemänneltä luokalta saakka, nyt opiskelen lukion toisella. Kerkesin olla jo tämän vuoden aikana lähellä viidenkymmenen kilon rajaa, mutta ahmimiskohtaukset palasivat ja lihoin jälleen norsuksi.

Motivaattorina laihtumiseen toimii se, että olen koko elämäni saanut kuulla olevani läski ja tällä viikolla paras ystäväni totesi minun kokoiseni unelmapainon olevan 40kg. Eli melkein 20 kiloa vähemmän kuin minä nyt. Mikäpä sen parempi motivaattori? Kaiken lisäksi saatan olla ihastunut tuohon tyyppiin. Oh god.

Haluan joskus olla se tyttö jolle sanotaan, että olen ihanan pieni ja haluan nähdä itseni kauniina. Vain painoa pudottamalla se onnistuu. Tarvitsen paikan minne avautua ja tämä on sitä varten loistava.

Pituus/Paino nyt: 160cm/57kg

Välitavoitteet: 55kg - 53kg - 50kg - 48kg - 45kg

Päätavoite: 40kg

images.jpg